Παρασκευή 19 Απριλίου 2013















.

Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό. 
 

Όπως είναι πάνω, είναι και κάτω. Όπως είναι κάτω, είναι και πάνω.


 
Τίποτε δεν είναι ακίνητο, όλα δονούνται. 



Όλα είναι δυαδικά, όλα έχουν δύο πόλους. Όλα είναι ένα ζεύγος αντιθέτων, τα άκρα αγγίζονται.



Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές. Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους. 



Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της. Κάθε αποτέλεσμα έχει μια αιτία, όλα γίνονται σύμφωνα με τον Νόμο.



Η γέννηση υπάρχει παντού. Όλα έχουν μια αρσενική και μια θηλυκή αρχή. Η γέννηση εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο.






Οι επτά νόμοι του Σύμπαντος

















6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαίρε πολύ καλό....

Eleftheria είπε...

Kαλησπέρα, να είσαι καλά και όμορφο Σ/Κ να έχετε :)

Άιναφετς είπε...

Και όπως έσωθεν έτσι και έξωθεν, έτσι δεν είναι;

Και όλο ξεκίνησε όταν το Εγώ είπε: Εσύ!
Καλή μας συνέχεια!

Eleftheria είπε...

Ναι....:) :) :)

Tην καλημέρα μου Μαγισσούλα...
Καλή μας συνέχεια!
Φιλιά

agriomeli είπε...

Lefti μου...
ηθελα να αραδιασω τους 7 παρα-νομους
του "τιποτα"
μα θα γινομουν πολυ κακια στην τελικη...

Ας ειναι...

Φιλακια απο προσωρινο τοπο γεματο πορτοκαλανθους.

Eleftheria είπε...

Kαλημέρα agriomeli μου! Μου κέντρισες την περιέργεια...και ειλικρινά θα ήθελα να αραδιάσεις τους 7 παρα-νόμους του "τίποτα", δεν θα σε παρεξηγήσω, be sure of that.
Όμορφη μέρα να έχεις :)