Κυριακή 14 Απριλίου 2013















 






We were...
Never more than a dream
Brief as
Summer or spring
Sweeter than anything







Ξεκλέβω χαμόγελα. Ξεγελώ το παρόν. Το παρόν με ξεγελά ;  ). Ξεσκαρτάρω πληροφορίες. Συνειδήσεις καίγονται. Την δική σου πότε θα την πουλήσεις ; - Δεν την πουλώ. Δεν πουλιέται. Δεν αγοράζεται. Δεν εξαγοράζεται Ακούω τους δείκτες του ρολογιού. Δεν με ενοχλούν, κάποτε δεν μπορούσα να κοιμηθώ ακούγοντας τους. Ήταν εκκωφαντικός ο θόρυβος . Η Σ. παρανοεί...Ισορροπίες μπερδεύονται για λίγο. Ως συνήθως. Ως συνήθως , για λίγο. Την Παρασκευή μιλήσαμε πολύ πάλι. Μου είπες ...Επανήλθα . Γρήγορα. Εσύ έχεις επανέλθει . Εδώ και χρόνια . Σου βγάζω το καπέλο περήφανα . Και μετά ; Ναι . Ξέρω . Πολλά . Ματαιοδοξία , εγωισμός , ανοησία γύρω μας . Να είμαστε καλά . Ένα από αυτά . Είμαστε . Διεισδυτικό μάτι Σε Αγαπώ . Έτσι , όπως είσαι  Δ . Ταξίδια κανονίζουμε . Κοντινά . Μακρινά . Μέσα . Έξω . Within . Without . Σαν μικρά παιδιά...
Έπαιξα κορώνα ή γράμματα . Και από τα δύο κέρδισε το 2 ( γράμματα...) .Σου το αφιερώνω . Μη σε ξεγελά ο τίτλος . Απλά κλείσε τα μάτια και άκου..)











 What were you wanting?
I just want to say
Don't ever change now baby
And thank you
I don't think we will meet again
And you must leave now
Before the sunrise
Above skyscrapers
The sin and
This mess we're in and
The city sun sets over me

















6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εξαιρετικό για εκεί πού πάει...να σαι καλά

Eleftheria είπε...

Tην καλημέρα μου Παναγιώτη και καλή εβδομάδα να έχουμε...:)

agriomeli είπε...

ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΜΕ...και με τις 2 εννοιες της λεξης...

Η μια αφορα "εκεινους" και η αλλη "εμας".

Κρατα οποια σου ταιριαζει.
Εγω εχω κανει το κουμαντο μου...

Καλημερολουλουδο!

Eleftheria είπε...

Το έχω κάνει...
Kαλημέρα χαμογελαστή...

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια είναι ότι σε αυτό το γραπτό μια electronica μουσική υπόκρουση ταιριάζει.
Καλημέρα και σ'ευχαριστώ για την χθεσινή επίσκεψη,δυστυχώς δεν μπορούσα να μπω αλλά πέρασα σήμερα και είδα.

Eleftheria είπε...

To γνωρίζω, μου το είχαν πει τα παιδιά :)
Όμορφο βράδυ να έχεις moodytimes .