Κυριακή, 21 Ιουλίου 2013



















dialogue serieux entres  les amis







         "Εκπαίδευση είναι ό,τι επιβιώνει όταν όλα όσα έχουμε μάθει έχουν ξεχαστεί"*







-- δεν φοβάμαι εσένα, αλλά εμένα..




χαμογέλασα 
με ένα 
χαμόγελο 
που δεν θα 
έβλεπες 
ποτέ





  ** σοβαρέψου λέμε...
  -- πάμε Αρτολίθια;
  ** χμ..πάμε..
     και μετά στο Ληστή; 
  -- ναι, να ακούσουμε τις ιστορίες
     του Κυρ-Γιώργη, να 
     ανακατεύονται όμορφα  με Βαμβακάρη
  ** πες  μια γλυκιά κουβέντα..






χαμογέλασες
με ένα
χαμόγελο
που 
δεν 
είχα ξαναδεί




 -- γλυκιά κουβέντα..
 ** χαχαχα..πάμε..
    είσαι ανυπόφορος λέμε..



*B. F. Skinner









4 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Όταν μακραίνουν οι σκιές, οι διάλογοι μας, γλυκαίνουν τις καρδιές μας ή όχι;

Όμορφο τραγούδι διάλεξες!

ΑΦιλιά! και καλή μας νυχτιά!

agriomeli είπε...

Θα βρεθουν επιτελους τα χαμογελα σας?
Εχω αρχισει τα στοιχηματα.

Γλυκοφιλακινυχτιατικο...

lefti είπε...

Γλυκαίνουν Μαγισσούλα μου που με συγκίνησες σήμερα..ξέρεις εσύ..
ΑΦιλιά Πολλά Λέμε

lefti είπε...

Αν μου πεις τι στοίχημα έβαλες εσύ..θα σου πω!


Πολλά φιλιά agriomeli μου :)))))))