Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

*******








Agnes Obel - The Curse
















 

6 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Πανέμορφο τραγούδι Lefti μου και όπως κάθε φορά που σ' επισκέπτομαι (πάντα καθυστερημένα) ακούω και ενημερώνομαι για μουσικές... και μουσικούς! ;-)
ΑΦιλάκια και καλό δημιουργικό μήνα να έχουμε!

fool είπε...

Αριστούργημα, έτσι;

Eleftheria είπε...

Kαλημέρα Μαγισσούλα και καλό μήνα να έχουμε! Έχω κολλήσει...με το τραγούδι...
ΑΦιλιά και να μου είσαι καλά :)))

Eleftheria είπε...

...Θεικό...Απίστευτο...
Την καλημέρα μου και καλό μήνα fool! :)))

agriomeli είπε...

Καλον Οκτωβρη,ματια μου.
Το ομορφο τραγουδι "σου"
ειναι στα ακουσματα μου.

Φιλι

Eleftheria είπε...

Xαίρομαι που σου αρέσει η Αgnes..agriomeli μου.
Η μουσική πολλές φορές εκφράζει συναισθήματα εκεί που οι λέξεις αποτυγχάνουν..
Καλόν Οκτώβρη να έχουμε και να μου είσαι καλά.
Φιλιά Πολλά :)))