Τρίτη 19 Αυγούστου 2014



















..Stories, like people and butterflies and songbirds' eggs and human hearts and dreams, are also fragile things, made up of nothing stronger or more lasting than twenty-six letters and a handful of punctuation marks. 
Or they are words on the air, composed of sounds and ideas-abstract, invisible, gone once they've been spoken-and what could be more frail than that? 
But some stories, small, simple ones about setting out on adventures or people doing wonders, tales of miracles and monsters, have outlasted all the people who told them, and some of them have outlasted the lands in which they were created..







 Neil Gaiman 
    Fragile Things: Short Fictions and Wonders 





http://youtu.be/G_KVavjkdTs




7 σχόλια:

Νικόλας Τσάρας είπε...

γεμάτη νόημα ανάρτηση ...και φοβερή μουσική επιλογή καλημέρα να έχουμε σε χαιρετώ

Eleftheria είπε...

Kαλησπέρα Νικόλα, όμορφη γεμάτη μέρα σου εύχομαι :)))

airis είπε...

Απόλαυσα τα λόγια αλλά δεν μπορώ εδώ να ακούσω το κομμάτι :(
Καλημέρα lefti και καλά να περνάς!

Eleftheria είπε...

Καλημέρα airis και να μου είσαι καλά :)))
Tο τσέκαρα, δεν ξέρω γιατί, αλλά σε μένα ακούγεται κανονικά.
Φιλί

airis είπε...

Καλησπέρα από το σπίτι.
Στη δουλειά δεν μπορούσα να το ακούσω ( δεν έχω καν ηχεία) και γι αυτό στεναχωρήθηκα)
Το ακούω τώρα...υπέροχα τρυφερό ! :)))

Άιναφετς είπε...

Εξαιρετικά fragile και ποιητικό το κείμενο και το τραγούδι που ακολουθεί...
Εύθραυστα λόγια που συνήθως τα παίρνει ο αέρας, πάντα όμως θα υπάρχουν και τ' "άλλα" που τίποτα δεν τα διαλύει...

ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

Eleftheria είπε...

Έτσι πιστεύω κι εγώ Στεφανία μου, πάντα θα υπάρχουν και τ΄"άλλα" που τίποτα δεν τα διαλύει...
Όμορφη μέρα να έχεις :)))
Tην αγάπη μου και τα ΑΦιλιά μου..