Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018















What Kind of Times Are These



There's a place between two stands of trees where the grass grows uphill

and the old revolutionary road breaks off into shadows
near a meeting-house abandoned by the persecuted.



I've walked there picking mushrooms at the edge of dread, but don't be fooled

this isn't a Russian poem, this is not somewhere else but here,
our country moving closer to its own truth and dread,
its own ways of making people disappear.



I won't tell you where the place is, the dark mesh of the woods

meeting the unmarked strip of light-
ghost-ridden crosswords, leafmold paradise:
I know already who wants to buy it, sell it, make it disappear.



And I won't tell you where it is, so why do I tell you

anything? Because you still listen, because in times like these
to have you listen at all, it's necessary
to talk about trees.






by Andrienne Rich
from Collected Poems 1950-2012







  

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει λοιπόν, ας μιλήσουμε για τα δέντρα.
Αλλά, δεν ξέρω πολλά πράγματα για τα δέντρα.
Οπότε, λέγε εσύ κι εγώ θα ακούω!
Καλή εβδομάδα Λέφτι!

Eleftheria είπε...

Ξέρεις και παραξέρεις Αρτίστα, μην μου κάνεις την ανήξερη.. τα βασικά που χρειάζεται τα γνωρίζεις, τα υπόλοιπα ευελπιστώ κάποια στιγμή από κοντά..
Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να έχουμε.

Άιναφετς είπε...

Καθυστερώ να σχολιάσω και μετά γκρινιάζω γιατί δεν σε διαβάζουμε πιο συχνά!
Και τί θα μπορούσα να σχολιάσω, μήπως τις πρωινές κουβέντες που κάνω με το έλατο μου ή με την βερικοκιά μου, όταν βγάζει λουλούδια ή το ευγενικό ποίημα σου ή τ' όμορφο τραγούδι που δεν γνώριζα;
ΑΦιλάκια στα happy houses! :)

Eleftheria είπε...

Καλημέρα Στεφανία :)) Πρώτον δεν καθυστέρησες και δεύτερον δεν γκρινιάζεις.. Eύλογα αναφέρεις την απουσία μου.Το φθινόπωρο εδώ ήταν αρκετά απαιτητικό, δύσκολο με αποτέλεσμα να μην ασχολούμαι με τα του blogging καθόλου.Βέβαια,που και που διάβαζα αναρτήσεις φίλων στα κλεφτά..
Βρίσκω το ποίημα διαχρονικό.. η φωτό είναι από βόλτα στο δάσος εδώ με τον γιο μου, όσο για το τραγούδι αγαπημένο από τα παλιά - χαίρομαι που σου άρεσε :))
Kαλή εβδομάδα να έχουμε!
ΑΦιλιά πολλά

Άιναφετς είπε...

Όχιιιιιιιι δεν ήρθα να γκρινιάξω... ήρθα για τον Αριστο... γιατί του έχω τρεις ιστορίες κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του!!! ;-)
ΑΦιλάκιααααααααααααα! :)))

Eleftheria είπε...

Την καλημέρα μου Μαγισσούλα μου :)) Nαι.. έχω καιρό να μπώ εδώ, σήμερα που μπήκα λοιπόν είδα πως μου είχες αφήσει μήνυμα εδώ και καιρό..
Αναμένουμε τις ιστορίες!
Πολλά ΑΦιλιά ηλιόλουστα και όμορφα να περάσεις τις γιορτές με την οικογένεια σου :))