Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013



Thievery Corporation - Until the Morning 

 

 


 

 

 

4 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Το τραγούδι και το όμορφο video που το συνοδεύει, ταιριάζει στο παγωμένο και χειμωνιάτικο τοπίο του σπιτιού μου (και όχι της καρδιάς μου!) ταιριάζει και στις ζεστές ευχές που ήρθα να αφήσω...

Καλή μας χρονιά και ΝΑ είναι φωτεινή και χαμογελαστή! :))))))))))

Eleftheria είπε...

Καλή μας χρονιά Μαγισσούλα! :))))))) Eύχομαι τα καλύτερα...

Κατερίνα είπε...

οι thievery με συντρόφευαν στα φοιτητικά και αμέσως επόμενα χρόνια. Αυτό όμως παραμένει αγαπημένο ως τώρα. Λίγο η μουσική λίγο οι στίχοι...Ήταν ό,τι έπρεπε για τη σημερινή ημέρα!
Σου στέλνω δύο ακόμα που σίγουρα θα τα αγαπάς και εσύ:
http://www.youtube.com/watch?v=ZKfEzadyrO0
http://www.youtube.com/watch?v=KTHFXeKLv6w

Eleftheria είπε...

Αγαπώ Thievery...ξεκίνησα να τους ακούω το 2000 και συνεχίζω να παρακολουθώ την μουσική τους πορεία.Πέρσι τους απόλαυσα από κοντά στην Θεσσαλονίκη στη Μονή Λαζαριστών, αξέχαστη συναυλία!
Μου αρέσει αυτό το πάντρεμα μουσικής που κάνουν :)
Nαι, αυτά που μου στέλνεις είναι αγαπημένα μου...και άλλα πολλά εκ των οποίων κάποια έχω ήδη αναρτήσει,
Όμορφο απόγευμα να έχεις Κατερίνα :)))))))