Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

*******





                                                              στην αγαπημένη μου μουσική παραγωγό                                          

Aπό που να αρχίσω; Xμ...
2006  διακοπές του Πάσχα νομίζω ο Βασίλης είναι στο σπίτι για καφέ και μιλάμε για το σπίτι του στα Εξάρχεια και την Ειρήνη θυμηθήκαμε  το Counting House και τις μπύρες που πίναμε το The Arches και τη συναυλία των Gotan το 2003 που  όλο το βράδυ  ήμουν εκτός τόπου και χρόνου με αυτά που είχα ακούσει και  δει Τhe isle of Skye λάθος εκεί δεν ήταν μαζί μας αλλά δεν πειράζει και κάπου μεταξύ αμπελοφιλοσοφίας και  καλής μουσικής σηκώνεται  βρίσκει ένα άλλο μουσικό σταθμό - το λάπτοπ πλέον συνδεδεμένο με τα ηχεία τα δεύτερα τα πρώτα μη ρωτάς μας βαρέθηκαν πήραν των ομματιών τους και περιπάτει - απόγευμα ήταν και έτσι εγένετω η πρώτη γνωριμία..
πέρασαν χρόνια και καιροί ήρθαν έφυγαν χειμώνες και καλοκαίρια μας κράταγες παρέα τρύπωνες στο σπίτι μας γλυκά  και  ύπουλα με τις μουσικές σου και τη βελούδινή φωνή  και μας ταξίδευες  για δύο ώρες  κάθε μέρα  
τα λέγαμε καθημερινά ( σχεδόν ) τα λέγαμε κι από κοντά όποτε ανέβαινα Θεσσαλονίκη  συνεχίζουμε να τα λέμε και θα τα λέμε κι ας πήγες να μου κατσικωθείς  πιο βόρεια χαίρομαι για σένα με όλη μου τη ψυχή κι ας μη μπορώ να συνηθίσω την άλλη  που βάλανε στη θέση σου καλή αλλά..Κατερίνα μόνο μία.
Σου εύχομαι καλή αρχή και καλή εγκατάσταση - όποιος τολμά ζει - το "μπιφτεκάκι σου" ρωτά για σένα σου στέλνει πολλά φιλιά κι εγώ την αγάπη μου και που είσαι; Το καλοκαίρι...σε/σας περιμένουμε :) :) :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: