Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012



Σήμερα μ' έπιασε...
Άλλαξα θέση σε ότι μπορούσα μες το σπίτι. Ότι βάλει ο νους. Από μικροαντικείμενα, κάδρα...οτιδήποτε θα μου άρεσε σε διαφορετική θέση. Οτιδήποτε θα καθόταν όμορφα στο μάτι μου.
Λειτουργεί αφαιρετικά.
Ξεμπλοκάρει.
Ηρεμεί.
Σήμερα...μετά το δίωρο "η ώρα του παιδιού"...κάνοντας ανασκαφή ( στα συρτάρια τώρα, που έχουν "όλο μαγικάαα πράγματα" όπως λέει κι ο γιος μου, βλέπε ψάχνω κάτι μα δεν το βρίσκω όσο κι αν αναποδογυρίσω  το σπίτι )...ξέθαψα κάτι φωτό από ταξίδια ..., εισητήρια συναυλιών, την ταυτότητα μου, σουβενίρ και 2 cd από το χρονοντούλαπο με τον Rogrigo και την Gabriela.... ( aka Rod y Gab )
Kαι ξέχασα τι έψαχνα και το ότι μέχρι πριν λίγο ήθελα να ρίξω μία βόμβα στο σπίτι... όταν έβαλα τα cd να παίζουν. 



 Rodrigo Sanchez ( lead guitar ) - Gabriela Quintero( rythm guitar )
 
Παίζουν δύο -μόνο- κιθάρες  ακούγονται όμως λες και παίζουν είκοσι...αξιοσημείωτο δε παίζουν πολύ γρήγορα.
Mεξικανοί στην καταγωγή επειδή το έδαφος δεν ήταν πρόσφορο στη χώρα τους ταξίδεψαν στην Ευρώπη, ξεκινώντας από την Ιρλανδία και συγκεκριμένα το Δουβλίνο όπου εγκαταστάθηκαν.
Έπαιζαν σε πάμπ το πρώτο καιρό, σύντομα όμως απογειώθηκε η καριέρα τους, έφτασαν στο σημείο να δώσουν κοινή συναυλία με ένα από τα ινδάλματά τους, τον Αλ ντι Μέολα.
 
 Αlbums:

Foc (2001)
re-Foc (2002)
Rodrigo y Gabriela (2006)
11:11 (2009)
Live: Manchester and Dublin (2004)

Live Sesssion (2007)
Live in Japan (2008)


Live inFrrance (2011)
Area 52 (2012) 
 

 

Ξέχασα  να σας πω... πως πρωτοσυναντήθηκαν στην πόλη του Μεξικού παίζοντας στη thrash metal μπάντα "Tierra Ácida" και πως θεωρούν το κλασικό ροκ και χέβι μέταλ πολύ σημαντικά για αυτούς.
Πως???!!!
Αυτό σκεφτήκατε; Mην βιαστείτε να βγάλετε συμπέρασματα.
Ακούστε τους πρώτα

















 

2 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Εξαιρετικοί!!!!

υγ αυτό με τούμπα τα έπιπλα το κάνω κι εγώ όποτε δεν είμαι στα καλά μου!!!

Eleftheria είπε...

:).....
υγ ελπιζω να περάσατε όμορφα χθες!