Σάββατο 29 Ιουνίου 2013
















Every wall is a door










8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τα σέβη μου

fool είπε...

indeed as long as there is a light to shape your shadow on it :)

Λιακάδα ☼ είπε...

Καλό!!
Επρεπε να το πω στον προιστάμενό μου τότε που με κατηγόρησε ότι είμαι ικανή να χτυπάω το κεφάλι μου διαρκώς στον τοίχο ενώ δίπλα υπάρχει πόρτα...
Δε του πέρασε ποτέ από το μυαλό ότι ίσως για κάποιους άλλους το χτύπημα στον τοίχο είναι ανάγκη επιβεβαίωσης ότι είναι φτιαγμένοι για να τα καταφέρνουν. :)

Eleftheria είπε...

Καλησπέρα και όμορφο Σαββατοκύριακο να έχετε με την Δώρα :)

Eleftheria είπε...

There is no shadow without light and no light without shadow..
And if our inner light shines forth from us, then we'll need no other light... :)
Have a nice evening my friend.

Eleftheria είπε...

...Σε αρκετούς ανθρώπους..δεν περνούν πολλά από το μυαλό τους...χμ...κάποτε μια καλή μου φίλη με συμβούλεψε.. " άσε τον τρελό στην τρέλα του ", αντίστοιχο του " στου κουφού την πόρτα, πάρε την πόρτα και φύγε.."
Να είσαι καλά Λιακάδα μου και να λάμπεις πάντα :)
Όμορφο βράδυ να έχεις.

Ιωάννης είπε...

And where is the key for those doors ?

Eleftheria είπε...

...I was tempted to answer to you with a riddle, but i won't..:) :)
" In oneself lies the whole world and if you know how to look and learn, the door is there and the key is in your hand. Nobody on earth can give you either the key or the door to open, except yourself " J. Krishnamurti once said...and i firmly believe that!

Just be honest with yourself.That opens the door(s).
Goodmorning my friend :)