Κυριακή 21 Απριλίου 2019








Tην προηγούμενη Κυριακή αν και ο καιρός δεν ήταν ο καλύτερος εξορμίσαμε στην περιοχή των Αγίων Αποστόλων, ένα από τα ομορφότερα σημεία της πόλης με πλούσια βλάστηση και θέα τον Αμβρακικό.Τα σημεία εγκατάλειψης φανερά... έντονοι οι απόηχοι από μια εποχή όπου λειτουργούσαν παιδικές κατασκηνώσεις και οι φωνές των παιδιών γέμιζαν όμορφα το τοπίο. Στα δεξιά μπαίνοντας στη περιοχή στέκει αγέρωχα το μισογκρεμισμένο ερείπιο της ομώνυμης εκκλησίας που προς μεγάλη μου λύπη...φέρει γκράφiτι...στο εσωτερικό...ο γιος μου με κοιτά ερωτηματικά...και θυμωμένα...και του απαντώ..."δυστυχώς...έχουν χάσει την αίσθηση του μέτρου και τον σεβασμό...σαν έφηβοι, τουλάχιστον,εμείς, δεν γράφαμε σε εκκλησίες..."
Η εξερεύνηση τελειωμό δεν είχε... και φεύγοντας είδαμε συντοπίτες μας με τις οικογένειες τους να χαζεύουν τους δικούς τους σε πίστα μοτοκρός φτιαγμένη προφανώς από τους ίδιους...Κερασάκι στη τούρτα ένας δεκάχρονος και ένας δεκαπεντάχρονος που οδηγούσαν λες και ήταν επαγγελματίες...



Εύχομαι ολόψυχα καλή ξεκούραση και ψυχική ανάταση μέρες που έρχονται...



























4 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Φωτογραφίες που όπως συνηθίζουμε να λέμε, μιλούν μόνες τους και προβληματίζουν και αφήνουν χαμόγελα!
Εύχομαι να έχετε μια Ανάσταση όπως την αισθάνεστε!
Πολλά και τα ΑΦιλάκια μου! :) <3

Eleftheria είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου :-) λείπαμε γι αυτό και η καθυστέρηση στην απάντηση...
Εύχομαι να είστε κι εσείς καλά.
ΑΦιλάκια πολλά και καλό μήνα να έχουμε :)
Tην καλησπέρα μου :)

Mia Petra είπε...

Οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες, για τα παιδιά όμως που οδηγούν μηχανή, είναι απλά εγκληματικό.. Τι γονείς "οδηγούν" τα παιδιά τους σε τέτοια "θανατικά" -με μαθηματική ακρίβεια- μονοπάτια, απορώ.. Πολλά φιλιά και καλό μήνα! 🌸🌷

Eleftheria είπε...

Ειλικρινά δεν ξέρω τι μυαλό κουβαλούν κάποιοι "μεγάλοι" - ανεύθυνο κι εγκληματικό το θεωρώ κι εγώ... η ζώνη ( στο αυτοκίνητο και βέβαια το παιδί να κάθεται στο πίσω κάθισμα...) όπως και το κράνος ( στο μηχανάκι ) αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής μου...και όχι δεν του επιτρέπω να ανέβει σε μηχανάκι μόνος του στην ηλικία που είναι ( γυμνάσιο ) ούτε το επιζητεί, όταν δε χρειαστεί να τον μεταφέρω κάπου κοντά, φορά πάντα το κράνος του - κλειστού τύπου για μεγαλύτερη ασφάλεια κι όχι αυτά τα ψεύτικά που βλέπω να χρησιμοποιούν οι περισσότεροι εδώ...μόνο και μόνο για να μην τους κόψουν πρόστιμο...
Την καλησπέρα μου Πετροκόρισσο και καλό μήνα να έχουμε, φιλιά :)