Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2020

 











Autumn colours                                  





6 σχόλια:

Αρτίστα του βωβού είπε...

Ουάου!

Τώρα θα μου πεις, σχόλιο είναι το "ουάου" ή αντίδραση για το φέισμπουκ;
Ε αφού αυτό το "ουάου" μου βγήκε μόλις είδα τις φωτογραφίες, αυτό έγραψα!

Καλή συνέχεια στις φθινοπωρινές βόλτες Λέφτι μου!

Σου στέλνω φιλί μεγάλο!

Άιναφετς είπε...

Ευχές Ελευθερία μου για ένα πολύχρωμο και φωτεινό φθινόπωρο!
Και... ΑΦιλάκια και στα δυο σας!

Eleftheria είπε...

Kαλησπέρα Αρτίστα μου, σε ευχαριστώ :) οι φωτό είναι παλιές όμως, τραβηγμένες στο κάστρο των Ιωαννίνων.Οι βόλτες περιορίζονται στα όρια του νομού που μένω...τα Ιωάννινα είναι τζιζ κατάσταση πλέον, υπό καθεστώς μίνι λοκντάουν...
Όμορφο Σκ να έχεις, φιλιά!

Eleftheria είπε...

Καλησπέρα Στεφανία μου, σε ευχαριστώ πολύ :) Eύχομαι να είστε καλά και η μετάβαση από την εξοχή στην μεγαλούπολη όσο το δυνατόν πιο ομαλή. Καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι :) ΑΦιλιά και όμορφο Σαββατοκύριακο να έχετε.

Χελώνα είπε...

Καλό Φθινόπωρο και φέτος λοιπόν..

Eleftheria είπε...

Καλό φθινόπωρο να έχουμε @Χελώνα