Κυριακή 13 Αυγούστου 2023















 Nobody can save you but

yourself

and it will be easy enough to fail

so very easily

but don’t, don’t, don’t.

just watch them.

listen to them.

do you want to be like that?

a faceless, mindless, heartless

being?

do you want to experience

death before death?


nobody can save you but

yourself

and you’re worth saving.

it’s a war not easily won

but if anything is worth winning then

this is it.



 ~Charles Bukowski 

Book: Sifting Through the Madness for the Word https://amzn.to/43ZfI2k 


photo by me

4 σχόλια:

lenio είπε...

Ο Βοϊδομάτης είναι για εμένα ξεχωριστός για την πολύμορφη ομορφιά του
και αγαπημένος για τις στιγμές που έχω ζήσει μαζί του.
Είναι σαν να βλέπω κάτι απο τις όχθες του και τα κρυστάλλινα νερά του.
Μπορεί να μην είναι αυτός ο μεγαλοπρεπής κύριος στην φώτο σου,
αγαπημένη Ελευθερία,αλλά για άλλη μια φορά "έσωσες την σκέψη μου" :)
Και όπως "συνηθίζω" να λέω,αν ο καθένας μας μπορέσει να σώσει τον εαυτό του,
τότε μπορεί να σωθούμε όλοι..

Σε ευχαριστώ για την ωραία ανάρτηση και σε φιλώ..

Eleftheria είπε...

Καλημέρα και καλό Δεκαπενταύγουστο Λενιώ! :)
O Bοιδομάτης είναι απίστευτος... θα συμφωνήσω μαζί σου - απλά ο Αχέροντας μου είναι πολύ πιο κοντά για εξόρμηση...
Να είσαι καλά και φιλιά πολλά! :)

Άιναφετς είπε...

Μου αρέσει ο λόγος του Μπουκόφσκι...

Eleftheria είπε...

Κι εμένα...