Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

 














dialogue serieux entre les amies

part 2045


M: Μωρέ, είσαι καλά; Zεις;;;

E: Kαλά είμαι...μην σκιάζεσαι...

Μ: Aνησύχησα...δεν απαντάς και στα τηλέφωνα το κέρατο μου...

Ε: Mάρω...ξέρεις τι ώρα είναι δω  τώρα;;; Eίπα κάτι έπαθες...

M: Ξέρω,  αλλά απ' το Ιούλιο που βρεθήκαμε σε έχω συνέχεια στο μυαλό μου...

Ε: Kατέβασα ρολά...γι' αυτό...αφού ξέρεις...

Μ: Έλα πάνω, θα σε ισιάξω καταλλήλως...

Ε:  Της θειάς σου! Δεν με παίρνει , αφού στο είπα...πότε κατεβαίνεις πάλι;

M: Αύγουστο, 22. Ο Α. καλά; 

Ε: Καλά είναι...βγαίνει και λίγο...και αναθάρρεψα...

Μ: Εσύ; 

Ε: Xμ! Κάποτε με είπες μαύρο σκυλί της κολάσεως...αντέχω.

Μ: Ρε Λέφτι, ξεκόλλα... τόσα έχεις περάσει...Άντε! Γιατί θα κατέβω Αθήνα και θα δείρω κόσμο λέμε...

Ε: Να σου κόψω εισιτήριο; Κι άλλοι θένε...αλλά όχι. That's not my way.

M:  Αμάν μωρέ! Το επίπεδο σε μάρανε! ΈΛΑ πάνω!...Αλλαγή περιβάλλοντος λέγεται...

Ε: Θα βάλω μωβ, θα βάλλεις λίγο μπλε;

M: Θα βάλω αγάπη κι εσύ όμορφες εκδρομές...

Ε: Ό,τι θέλεις...τι τραβάει η ψυχή σου;

M: Το δίμετρο γιό σου και Αχέροντα και σουβλάκια μετά, ξέρεις που...

Ε: Μέσα - λοιπόν εδώ είναι έξι σχεδόν - κι όπως τα κατάφερες θα σηκωθώ για τον πρώτο καφέ 

     της ημέρας...τουλάχιστον εσύ πέσε για ύπνο...πανάθεμά σε!

Μ: Kι εγώ σ' αγαπώ...Καληνύχτα...

Ε: Καλημέρα και καλό μήνα...  :)