Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

*******


































5 σχόλια:

Ξωτικό της πόλης είπε...

θες να μαγέψεις την νέα εβδομάδα με αυτά τα τραγούδια; αν ναι σίγουρα θα τα καταφέρεις!
πάντα με μελαγχολούσαν τέτοια τραγούδια,αλλά με μια γλυκιά μελαγχολία. αυτή που θυμάσαι με χαμόγελο στα χείλη και ο αναστεναγμός σου είναι ανάλαφρος και ταξιδιάρικος.
καλά ταξίδια στης νύχτας τα ονειροπολήματα :)

Eleftheria είπε...

Χθες ξύπνησα με αυτό το σκοπό να χοροπηδά άναρχα στο κεφάλι μου και πίνοντας καφέ προσπαθούσα να θυμηθώ στίχους έστω κάτι που να μου κάνει κλικ...και να θυμηθώ τον τίτλο.Τοv θυμήθηκα και μετά έμπλεξα με το πόσοι το έχουν τραγουδήσει...πολλοί.
Εξαιρετική και η εκδοχή του Eric Burdon...
Kόλλησα...
Αγαπώ τις μπλουζιές..
Καλό βράδυ :)

Ξωτικό της πόλης είπε...

ακριβώς για αυτό είπα τραγούδια κάθε εκτέλεση είναι κάτι τόσο διαφορετικό :)
άκου αυτό νομίζω πως θα σε ξαφνιάσει ευχάριστα.σήμερα το ανακάλυψα και σκέφτηκα εσένα :)
(ελπίζω δηλαδή να σου αρέσει αν και γούστα είναι αυτά χωρίς περιορισμούς και πρέπει!)
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=z8vZmWQPgwA&NR=1

Eleftheria είπε...

το ξέρω αλλά σε ευχαριστώ :) :) :),μου αρέσει γιατί είναι μια πολύ διαφορετική και ξεχωριστή ερμηνεία...
με πέτυχες να ακούω αυτό
http://www.youtube.com/watch?list=AL94UKMTqg-9BhhGK6GtVM7zBQzTBdBU8O&feature=player_detailpage&v=RHQagJU16Rw

και ποιός ξέρει ίσως σου αρέσει :)

Ξωτικό της πόλης είπε...

μμμμ είπα και εγώ να σου κάνω έκπληξη :((
μου την έκανες εσύ πάλι :)
μου άρεσε!!!θα το ξανά ακούσω για να δω αν θα το αγαπήσω κιόλας ;)