Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012






love came here and never left

(Δευτέρα βράδυ)

Το ραδιόφωνο στον αγαπημένο μου σταθμό, δροσερό αεράκι στη βεράντα και αρχίζουν οι ατελείωτες ερωτήσεις -  ποιο είναι αυτό το αστέρι,τι είναι εκείνο...- από τον τζιτζιφρίγκο που έχει βάλει τη καρέκλα του δίπλα μου, χαζεύει τον έναστρο ουρανό και ζωγραφίζει...

 *Μαμά, να σου πω; Κάθε μέρα είναι σαν όνειρο...( και πέφτει στην αγκαλιά μου)
  Ειλικρινά δεν περίμενα να ακούσω κάτι τέτοιο εκείνη τη στιγμή.Τον έσφιξα πάνω μου και 
  τον φίλησα.
- Σε αγαπώ πολύ...ψυχή μου!
*Κι εγώ,ωωωωως τον ουρανό και πάλι κάτω. Κι από 'δω ωωωωως
  την Αυστραλία και πάλι πίσω.
  Μπορούμε να ταξιδέψουμε  στο διάστημα ε;;;
  Ποιο είναι το ποιο λαμπερό αστέρι;
- Η Αφροδίτη. Θυμάσαι που σου έλεγα για ένα αστέρι που είναι το το πρώτο που φαίνεται
  πριν νυχτώσει;
* Eεε...
- Και το τελευταίο που χάνεται  πριν ξημερώσει;
* Δεν το έλεγες έτσιιι, είχε άλλο όνομα!
- Ναι, Πούλια.
* Άλλο δεν είχε; 'Ενα που θύμιζε αυγά;
  ..........................................................................................................
- Μμμ ναι  Αυγερινό, απάντησα προσπαθώντας να μη γελάσω...
* Θέλω να πάω εκεί. Σε όλα! Να κάνουμε βόλτα στη σελήνη να παίξω στον άρη και...
- Και με τι θα πάμε εκεί  για νά'χουμε  καλό ρώτημα;
* Με διαστημόπλοιο! Kαι θα το οδηγείς εσύ!
- Αααα ωραίος είσαι εσύ! Και γιατί όχι εσύ; 
  Ακούω το αβίαστο γέλιο του, παίρνει το σκανταλιάρικο ύφος και μου λέει:
* Μα είμαι μικρός... ΜΑΜΑααα; Έχουμε  χρήματα να αγοράσουμε   ένα  διαστημόπλοιο;;;;
  Έχουμεεε;;;;
 Τώρα να του το χάλαγα;
- Κοίτα τόσα δεν έχουμε...αλλά κάτι θα κάνουμε για τη περίπτωσή σου!
*Και θα πάρουμε και τους φίλους μου μαζί και το διαστημόπλοιο  θα είναι  κανονικό σπίτι     θα έχει απ' όλα μέσα και θα ταξιδεύουμε  συνέχεια στις διακοπές και θα βγαίνουμε βόλτα
  στο διάστημα και θα ...Πρέπει να βρούμε κι ένα όνομα για το διαστημόπλοιο!
- Αυτό το αφήνω σε σένα...από φαντασία καλά πάμε...έπειτα τι σόι συγκυβερνήτης θα 
  είσαι; Θα σε μάθω να οδηγείς κι εσύ και να με ξεκουράζεις όποτε χρειάζεται.
* Θα πάρω και τον Έλγκαρ μαζί μας, θα θέλει να έρθει κι αυτός. 
- Ποιόν;
*Tον 'Ελγκαρ! Το ξωτικό !
- Το βοηθό του Άι - Βασίλη;
* Nαι. Είναι πάντα δίπλα μου και μιλάμε αρκετές φορές τα βράδια αφού με βάλεις για
 ύπνο και ακούει όοολες τις ιστορίες που μου διηγείσαι...  θα μου πεις μία τώρα;
- Mόνο μία και μετά κατευθείαν για ύπνο, εντάξει; ;Eίναι ήδη  αργά...  
  







  

Δεν υπάρχουν σχόλια: